Det var ju inte igår :']

haha,  det var ju inte direkt igår man hörde av mig på bloggen, eller vad säger ni ;) ?
I alla fall har jag väääääldigt mycket att uppdatera om , men jag kan itne ta allt nu, blir för mycket :P
idag har jag varit med mickis, haft den roligaste dagen EVER, asså helt seriöst, börja med ;
Kista- mötte upp mickis mamma och köpte skor, och en söta mamma bjöd oss på lunch ( donken ) :P
                                                                    SEDAN!
Pendeln- påväg till centralen för att dra till  grönan, halvvägs dit så kom mickan på att hon hade glömt sitt guldkort, så vi tänkte no big deal för att klockan var typ halv 1 och vi skulle orka och hinna och hämta det , så vi åkte till centralen satt oss på bålsta tåget och sedan of to barkarby.
                                                                    SEDAN
Kom vi till barkarby då hon kom på att hon inte har några nycklar heller så tog tåger tillbaka till stan gick av i karlberg, så snäll som mickan är så köpte hon 3 pack bullar för 10 kr och gav mej en (a) , satt oss på 72:an mot Frihamnen och gick av nånstans och nästan hela dagen så åkte vi buss och gick runt och myste i stan :]
                                                                   SEDAN
Så  drog vi hem till mickan och och tog av oss kläderna och körde lite smått vatten krig  halvt nakna. hahahha .

näääh, nu måste jag återgå till till Sex And The City maratonet !

XoXo, cess<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0